Chcete zjistit co obnáší základ definice vaší značky a nechcete zbytečně platit odborníky a konzultanty, protože nevíte, zda jste připraveni, nebo co to všechno vlastně obnáší?
Tento Workshop je vaše odpověď.
Za jedno odpoledne uděláte pro svoji značku tolik práce, že váš prodej, služby, brand a marketing budou konečně smysluplné a OPRAVDOVÉ. A to je teprve začátek.
Tento WORKSHOP je pro vás ideální pokud:
Cítíte, že výkonnostní marketing (kampaně, prodej, prezentace) vám nestačí a chybí vám dlouhodobé pádné argumenty, nebo dobrý brand příběh
Chybí vám konzistentní a smysluplný marketing, pro který nemáte dost podkladů
Chcete definovat a budovat značku, ale nevíte, jak začít
Myslíte si, že budování značky je jen pro velké hráče
Myslíte si, že brand je příliš náročný, drahý a pro vás nedostupný
Chcete zjistit, nebo přesně pojmenovat KDO jste, CO a PRO koho děláte a PROČ by to vlastně mělo někoho zajímat.
Tento Workshop stihnete za jedno odpoledne, ale uvědomíte si u něj mnoho věcí, souvislostí i potřeb, které vaše značka má na spoustu let dopředu.
Autorka Workshopu Adriena Růžičková (www.zdraveznacky.cz) pracuje na budování značek a ve strategickém marketingu a komunikaci přes 17 let, pomohla definovat a budovat desítky velkých i malých značek a provázela je stovkami workshopů, přednášek a seminářů.
Zjistila ale, že mnoho workshopů i vzniklých brand booků a manuálů sice vypadá skvěle a reprezentují ty, kteří je vyrobili, ale pro začínající nebo malé firmy a živnostníky nejsou mnohdy k ničemu, protože zkrátka neví, co s tím. Vzhledem k tomu, že spoustu let tvořila marketingové strategie pro B2B i B2C firmy a e-shopy, klade velký důraz na praktičnost a možnost okamžité i dlouhodobé implementace definice značky do obchodu, komunikace, prezentace, HR i života svých zákazníků.